FAQ
 
Hieronder verduidelijken we onze werking en vindt u veel voorkomende vragen. Hebt u nog vragen, dan horen we het graag. U kan ons telefonisch bereiken of via mail.
 
 
LEVERINGSWIJZEN
 
Wat zijn de verschillende leveringsmethoden?
 
U kan kiezen uit 3 leveringsmethodes. Niet alle leveringsmethoden zijn mogelijk bij elk verhuurartikel. Er zijn artikels die niet afgehaald kunnen worden of die enkel verzorgd worden door ExtremeEvents.
Ophalen: Wij zetten de verhuurartikelen klaar. U haalt deze op in ons magazijn te Gooreind (Oudgooreind 25, 2990 Wuustwezel). Nadien retourneert uzelf de artikels naar het magazijn.
Geleverd: ExtremeEvents komt de verhuurartikelen, leveren, opstellen en na het event of feest weer afbreken en ophalen.
Verzorgd: ExtremeEvents komt de verhuurartikelen, leveren, opstellen en begeleid de attractie. Na het begeleiden breken we de verhuurartikelen af en nemen we ze weer mee. In de prijs “verzorgd” zit 4 uur begeleiding inbegrepen aansluitend aan de op –en afbouw. Indien de artikels vroeger opgesteld of later afgebroken dienen te worden, wordt er wachttijd aangerekend. Geef dit duidelijk aan bij je boeking.
 
 
Als ik voor de leveringsmethode “ophalen” kies, wanneer moet ik de artikelen ophalen en terugbrengen?
Het ophaalmoment spreken we in onderling overleg af. We staan meestal toe om de verhuurartikelen de avond voor de verhuurdatum op te halen en de dag na het event of feest terug te brengen. Wanneer de verhuurartikelen de dag voor of na uw feest opnieuw verhuurd zijn, moet je ze ’s avonds laat of ’s ochtends vroeg de artikelen ophalen of retourneren.
 
 
Als ik voor de leveringsmethode “geleverd” kies, wanneer worden de artikels geleverd en weer opgehaald?
Ca. één week op voorhand bellen of mailen we met u om een leveringsmoment af te spreken. U mag hiervoor ook steeds naar ons bellen of mailen. Meestal leveren we de goederen de dag zelf.
 
 
Als ik voor de leveringsmethode “verzorgd” kies, wanneer worden de artikels geleverd en weer opgehaald?
We rekenen uit hoeveel opbouwtijd we nodig hebben. Ca. één week voor het event nemen we contact op met u en spreken we af hoe laat we gaan arriveren. We stellen de artikels op en begeleiden deze aansluitend. In de prijs “verzorgd” zit 4 uur begeleiding inbegrepen aansluitend aan de op –en afbouw. Indien de artikels vroeger opgesteld of later afgebroken dienen te worden, wordt er wachttijd aangerekend. Geef dit duidelijk aan bij je boeking. Extra begeleidingsuren kan u steeds bijboeken.
 
PRIJS EN BETALING
Wat zit er in de prijs inbegrepen?
Ophalen: De prijs die op de website staat, betaald u. Wanneer u de goederen komt afhalen, betaald u €100 borg. Deze krijgt u terug indien u alles volledig retourneert.
 Geleverd: De prijs op de website is de huurprijs. Bovenop de huurprijs betaald u transportkosten. Transportkosten berekenen: aantal km * 4 (4 ritten) * €0.80. Neem steeds contact met ons op voor het berekend van de transportkosten.
 Verzorgd: De prijs op de website is de huurprijs + de prijs voor begeleiding gedurende 4 uur (aansluitend aan op –en afbouw). Bovenop de huurprijs betaald u transportkosten. Transportkosten berekenen: aantal km * 2 (2 ritten) * €0.80. Neem steeds contact met ons op voor het berekend van de transportkosten.
 Wenst u de attractie meer dan 4 uur te laten begeleiden, kan u extra begeleidingsuren bijboeken.
 
 
 
Wanneer moet ik betalen?
Ca. 2 weken voor de verhuurdatum bezorgen we u de factuur. U kan kiezen uit onderstaande betaalwijzen:
 * u betaald op voorhand per overschrijving, dit ten laatste 5 dagen voor de verhuurdatum zodat deze betaling verwerkt wordt in ons systeem.
* U betaald contant wanneer u de goederen afhaalt in ons magazijn of wanneer wij deze bij u leveren.
 * U betaald met bankcontact wanneer u de goederen afhaalt in ons magazijn of wanneer wij deze bij u leveren.
 
 
Onze gemeente werkt enkel met bestelbonnen, wat met de betaling?
Gemeentes die op voorhand een bestelbon bezorgen, krijgen na de verhuurdatum de factuur en betalen deze ten laatste binnen de 30 werkdagen.
 
 
SLECHT WEER, SCHOONMAAKKOSTEN, BESCHADIGINGEN OF ONTBREKENDE ONDERDELEN
 
 Wat bij slecht weer?
Helaas is het Belgisch weer zeer onvoorspelbaar. Velen van onze attracties zijn regenbestendig. Vaak liggen de kinderen niet wakker van een nat springkasteel. Dit glijdt extra hard. Er zijn enkele attracties die niet in de regen mogen staan, dit staat steeds vermeldt bij "bijzonderheden".  
U mag ons steeds contacteren bij slecht weer, dan kunnen bekijken of we uw verhuurartikelen kunnen wijzigen en verschuiven naar een indoorlocatie. Regenweer is voor ons geen reden voor annulatie. Wenst u toch te annuleren, contacteer ons voor de annulatiekosten.
Er worden nooit schoonmaakkosten aangerekend voor een nat kussen .Gelieve te melden indien het springkasteel nat is, zo kunnen we het drogen en voorkomen we schimmel!
 
Wat als de verhuurartikelen vuil zijn?
Springkastelen: We verwachten niet dat de springkastelen kraaknet terugkomen. Indien we merken dat er etensresten of papiertjes/servetten het springkasteel bevuilen rekenen we schoonmaakkosten aan. Ook als de gebruikers hun schoenen niet hebben uitgedaan, worden er schoonmaakkosten aangerekend. De schoonmaakkosten variëren van €25-€120 afhankelijke van de grootte en graad van vervuiling.
Servies en tafelrokken: Servies en glazen worden door ons gewassen .We verwachten deze gespoeld terug. Tafelrokken worden door ExtremeEvents gewassen.
 
Wat als er iets beschadigd is of er een deel ontbreekt?
Beschadigingen: Er wordt steeds gekeken of dit gebruiksschade of slijtage is. Indien dit niet is, moet u dit onderdeel of artikel vergoeden.
Wanneer derden ons verhuurartikel beschadigen, bent u als klant aansprakelijk. U dient ons te vergoeden voor de opgelopen schade. U kan dit terugvorderen van de derde partij of via de verzekering.
Ontbrekende onderdelen: Wanneer er onderdelen van een verhuurartikel of een verhuurartikel ontbreken, kan u dit later retourneren of moet u dit artikel of onderdeel vergoeden.
 
Hebt u nog vragen, contacteer ons!